سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال خود را در راه حقوق [دوستان] ببخش و ازآن، به دوستت برسان که بخشش به آزاده، سزاوارتر است . [امام علی علیه السلام]
چهارشنبه 103 اردیبهشت 26: امروز

اجتماعی

 

خبر

پیروزی اسلام گرایان در ترکیه

حزب AK (عدالت و توسعه) ترکیه که وابسته به اسلامگرایان و رجب طیب اردوغان نخست وزیر این کشور می باشد، توانست با کسب 47% آرا در انتخابات زودهنگام پارلمانی این کشور پیروز شود. آرای این حزب نسبت به دوره قب از نظر تعداد 12% رشد داشت اما با وجود ائتلاف گروه های مخالف دولت نتوانست مانند دوره قبل بیش از 50% آرا را بدست بیاورد و دولت خود را با قدرت تمان عیار درست کند.Image and video hosting by TinyPic

 

روش های جدید اصلاح طلبان

شاخه جوانان حزب مشارکت به تازگی اردویی را در شیراز با هدف آشنا شدن با نمایندگی ها و همچنین نیاز های منطقه برپا کرده است. هم چنین حزب مردم سالاری هم در شهر ساری اردویی زده و با انتشار بیانیه ای نسبت به رد صلاحیت های احتمالی در انتخابات مجلس هشتم هشدار داد. در این بیانیه آمده است:هرگونه ردصلاحیت غیرقانونی موجب کاهش مشارکت گسترده مردم بوده و اجازه نخواهیم داد جمهوریت و مردم سالاری نظام تضعیف شود. لازم به ذکر است در طی اردوی جوانان جبهه مشارکت در شیراز، آنها متعهد شده اند تا 3 ماه آینده گروه های امدادی و کمک های اضطراری در صورت بروز حادثه تشکیل دهند. به نظر می رسد اصلاح طلبان به دنبال راه های نوین برای تثبیت شدن و پیشرفت خود هستند.

دومین جشنواره موضوعی نشریات دانشجویی کشور

این جشنواره قرار است به مدت 2 روز در دانشگاه تهران به بررسی نشریات علمی تخصصی دانشگاهی بپردازد. این جشنواره با همکاری دانشگاه تهران، وزارت علوم، سازمان ملی جوانان، شهرداری تهران، خانه نشریات دانشجویی برگزار شود.

 

دور دوم گفت و گوی ایران و آمریکا

پس از 8هفته وقفه، ساعت23 روزسوم مرداد، دور دوم گفت و گو های ایران و آمریکا شروع می شود. این گفت و گو ه که در سطح سفیران دو کشور انجام می شود، درباره ی مسائل عراق بوده و در منطقه ی الخضرا بغداد با حضور مسئولین عراقی انجام می شود. به گفته ی مسئولان ایرانی این گفت وگو ها برای تفهیم کردن مسئولیت تامین امنیت عراق به آمریکایی هاست.


 نوشته شده توسط علیرضا در دوشنبه 86/5/8 و ساعت 11:12 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خبر فوری
[عناوین آرشیوشده]

بالا

بالا